آیا لیفت لثه درد دارد؟

برای پاسخ به این سوال که درد لیفت لثه واقعیت دارد؟ به شرح این درمان میپردازیم تا شفاف سازی بهتری را از این مسئله برای شما عزیزان داشته باشیم .
لیفت لثه درمان و جراحی است که در جهت زیبایی بیشتر چهره و متقارن سازی لثه ها و داشتن لبخندی زیبا انجام میشود و برای افرادی که لثه های بلند و یا کوتاه دارند کاربرد خواهد داشت .

حتما شما نیز به این موضوع برخورد کرده ایید که برخی افراد در هنگم لبخند زدن با حجم زیادی از لثه روبه رو خواهند بود و دید دندان آن ها کمتر از لثه می باشد ، این افراد مشکل لبخند لثه ایی را دارند و حجم لثه آن ها زیاد تر از حد معمول است که ظاهر آن ها را تحت تاثیر قرار میدهد برخی افراد نیز لثه های کوتاه تر از حد معمول دارند که به عقب نشینی لثه معروف هستند و مشکلات ظاهری و بیماری های زیادی را برای دندان و لثه به وجود خواهند آورند به طوری که در صورت درمان نشدن میتوانند منجر به لق شدن دندان ها گردند.

درمان مشکلات گفته شده در متن بالا از طریق لیفت لثه قابل درمان خواهد بود و میتواند زیبایی و سلامتی را به افراد بازگرداند .

لیفت لثه چگونه انجام میشود ؟

لیفت لثه برای درمان نیاز به معاینه دقیق متخصص لیفت لثه دارد تا مشخص شود شرایط لثه شخص به چه صورتی می باشد و لیفت لثه درمانی است که توسط متخصص لیفت لثه به صورت جراحی لیفت لثه از تیغ جراحی و به صورت لیزر انجام میشود ، انتخاب این دو شکل از درمان توسط تشخیص صحیح متخصص انجام خواهد شد تا با توجه به شرایط دندان و لثه های شخص ، تصمیم بگیرد که کدام روش برای فرد بهتر می باشد .

اما به طور کل انتخاب جراحی لثه با لیزر با درد کمتر ، سرعت درمان بالا ، ترمیمی سریعتر و مراقبت هایی کمتر به همراه خواهد بود و توصیه متخصصین درمان لیفت لثه از طریق لیزر می باشد .
بنابراین افرادی که لبخند لثه ایی دارند ، فرم نامتناسب استخوان فک دارند ، دارای پیشروی بافت استخوانی اطراف دندان ها هستند ، کوتاه بودن لب پایین را دارند ، پوشش بیش از حد بافت لثه را دارا می باشند میتوانند از طریق لیفت لثه به مشکلات خود پایان بدهند.

لیفت لثه درمانی سبک بوده که تنها در یک جلسه با گذر 2 الی 3 ساعت زمان اتمام می یابد و نیازی به درمان طولانی ندارد این روش بدون نیاز به بیهوشی تنها با بی حسی موضعی انجام میگیرد که دردی را برای افراد نخواهد داشت و نیازی به استراحت مطلق ، مصرف مسکن های شدید نمی باشد و تنها در زمانی کوتاه نتیجه دائمی میسر خواهد شد.

ر

عوارض درد لیفت لثه

عوارض لیفت لثه در صورتی که توسط متخصص لثه انجام شود به وجود نمی آید چرا که متخصص ماهر با معاینه دقیق خود و بررسی تمام جوب درمانی عالی را ارائه خواهد داد اما به طور کلی افراد پس از درمان لیفت لثه علائمی مانند درد ، تورم ، حساس شدن لثه را به همراه خواهند داشت که پس از چند روز مشکل بر طرف خواهد شد و در این مدت افراد باید از خوردن غذاهای سفت و چسبنده پرهیز کنند و به بهداشت لثه خود از طریق دهانشویه اهمیت دهند.

آیا لیفت لثه درد دارد ؟

با توجه به توضیحات بالا تا حدودی با درمان لیفت لثه آشنا شدیم در راستای این سوال که آیا لیفت لثه درد دارد باید بگوییم که این روش با بی حسی موضعی انجام میشود بنابراین دردی برای افراد به همراه ندارد و در صورتی که نیاز باشد برای برخی از افراد از تزریق آرام بخش نیز استفاده خواهد شد تا شخص هیچ دردی را احساس ننماید.

اما باید به این نکته نیزاشاره کنیم که با توجه به راحت بودن درمان لیفت لثه استفاده این درمان با لیزر هیچ درد و مشکلی را برای متقاضیان به همراه ندارد ، استفاده از لیزر بر خلاف تیغ جراحی، همزمان با انجام کار، بافت مورد نظر را می بندد و از این سو خونریزی ، التهاب را نز به همراه نخواهد داشت و پس از درمان نیز ترمیم زودتر انجام میشود و افراد زودتر شاهد نتایج دائمی زیبایی طرح لبخند خود خواهند بود و میتوانند مشکلات لثه خود را با درمانی ساده و بدون درد رفع نمایند.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه لیفت لثه  و هزینه جراحی کیست دندان با شماره های 02632528628 و 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.