بهترین جراح لثه برای ایمپلنت دندان

جراحی لثه انواع مختلفی دارد که توسط جراح لثه برای ایمپلنت انجام میشود و برای درمان ایمپلنت دندان نیز نیاز به جراحی لثه خواهد بود که توسط جراحه لثه و مخصص ایمپلنت دندان انجام خواهد شد.

بیشترین علتی که جراحی لثه برای افراد استفاده میشود برای درمان عفونت و التهاب لثه بر اثر باکتری و پلاک های لثه می باشد چرا که تجمع پلاک و باکتری بر سطح دندان لثه ها را تحریک کرده و سبب التهاب لثه ، تخریب ، عقب نشنی و عفونت آن ها میشود و جراحی لثه می تواند این مشکل را برطرف نماید.
به طور کلی جراحی لثه علت های مختلفی را دارد که در ادامه مطلب به معرفی برخی از آن ها میپردازیم.

انواع جراحی لثه

زمانی که لثه ها دچار عفونت و باکتری هستند از طریق جراحی لثه میتوان به برش لثه پرداخت و باکتری و پلاک های سطحی را از دندان و لثه جدا کرد و مجدد لثه را بر دندان بخیه نمود که به این شیوه جراحی لثه جراحی فلپ لثه میگویند مشابه با همین جریان نیز میتوان از جراحی لثه بازسازی استفاده نمود که از طریق برش لثه کل بافت میکروب و پلاک بر لثه برداشته شده و با استفاده از پیوند استخوان و پروتئین های تحریک کننده ، بازسازی ترمیم لثه ها را سبب میشوند و لثه را بر دندان بخیه می نمایند.

جراحی لثه برای لیفت لثه

نوع دیگر از جراحی لثه می باشد که لثه برش داده میشود تا جراح به ساختارهای زیرین لثه نیز دست پیدا کند و بافت های آلوده و میکروبی برداشته شده و حذف میشوند و تسطیح ریشه انجام خواهد گرفت و سپس با ضد عفونی ناحیه بخیه میشود.

جراحی طول تاج لثه

این جراحی لثه نیز به منظور برداشت بافت اضافه لثه بر روی دندان ها انجام میگیرد و یکی از عامل ترمیم جراحی لثه به حساب می آید که سبب بلند تر نشان دادن تاج دندان میشود .
جراحی پیوند بافت نرم : در مواقعی بافت های لثه از بین میروند یا تحلیل میشوند و یا به طور ژنتیکی بافت کافی برای ظاهر لثه و پوشش دندان وجود ندارد در این صورت با پیوند بافت لثه از طریق نمونه برداری لثه از سقف دهان جراحی لثه انجام میشود.

دکتر فراز تیموری متخصص جراحی لثه

جراح لثه برای ایمپلنت

زمانی که دندان ها به هر دلیلی از دست می روند آسیب های زیادی را بر زیبایی چهره و عملکرد عادی فک دندان میگذارند به طوری که تکلم ، خوردن ، گوارش ، هاضمه را به خود درگیر میکند ، در این صورت با استفاده از روش ایمپلنت دندان میتوان کلیه مشکلات را برطرف نمود و با داشتن دندان زیبا با ظاهری طبیعی چهره به زیبا و اصلی قبل دست پیدا کرد.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان پایه ایی به جنس تیتانیوم می باشد که در داخل استخوان فک قرار میگیرد و به عنوان ریشه دندان عمل میکند ، این پیچ سازگار با سلول های بدن پس از جوش خورن با بافت لثه آماده نگهداری از تاج دندان می باشد و فرد دندان از دست رفته خود را مجدد به دست می آورد ایمپلنت دندان توسط جراح لثه برای ایمپلنت انجام میگیرد و درمانی راحت و بدون بی هوشی می باشد.

ایمپلنت دندان را میتوان برای یک دندان الی تمامی دندان های از دست رفته جایگزین کرد و نیازی به خونریزی و جراحی نیز ندارد و افراد بالای 18 سال میتوانند از این روش درمانی استفاده نمایند .

تفاوت ایمپلنت دندان با دندان مصنوعی

ایمپلنت هیچ گونه حرکتی ندارد که این عمل بر عکس دندان مصنوعی می باشد و همچنین قابلیت پوسیدگی را به همراه نیز ندارد ، نکته ایی که وجود دارد پایه ی ایمپلنت همانند ریشه ی دندان طبیعی داخل استخوان فک قرار می گیرد و بنابراین تحلیل استخوان بر آن وجود نداشته و یک عامل طبیعی بودن دندان در ایمپلنت دندان می باشد.

همچنین استخوان فک کاملا محفوظ از تحلیل می باشد در این خصوص فرم صورت دچار دگرگونی و تغییر نخواهد شد که این مشکل در دندان های مصنوعی وجود داشته و بسیار آزار دهنده می باشد و باید دقت داشت که در صورت رعایت کامل بهداشت این دندان ها دوامی دائمی خواهند داشت و میتوان بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی را از ایمپلنت های دندان و یا کاشت دندان ، بهترین گزینه برای رفع مشکل دندان های از دست رفته دانست که این روز ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و به علت درمانی بدون نقص و آسیب بر افراد و داشتن کارنامه موفقیت آمیز این درمان در دنیا ، مورد رضایت همگان قرار گرفته است.

دکتر فراز تیموری بهترین جراح لثه برای ایمپلنت

دکتر فراز تیموری متخصص جراح لثه و ایمپلنت دندان می باشد همچنین کلیه خدمات دندانپزشکی در کلینیک دکتر تیموری با استفاده از لیزر بدون درد و خونریزی انجام میشود از این رو افراد میتوانند درمانی کاملا موفقیت آمیز را کسب کرده و از داشتن ظاهر زیبای خود لذت ببرند.