جراحی لثه با لیزر

شاید این سوال در ذهنتان باشد که جراحی لثه چطوریه در این بخش می خواهیم در مورد جراحی لثه با لیزر توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم لیزر برای از بین بردن بافت های آلوده ی لثه و اطراف لثه و بر طرف کردن میکروب ها ودرمان لثه های عقب نشینی شده استفاده میشود .

جراحی لثه

جراحی لثه با لیزر به این صورت است که اگر لثه ی فرد عقب نشینی خفیف داشته باشد از طریق پاکسازی و جرمگیری کامل و هموار کردن ریشه مشکل را حل می کند ، که در مواقعی نیاز به استفاده از آنتی بیوتیک ها ینز می باشد .
در جراحی لثه ، ابتدا به بازسازی مجدد استخوان لثه پرداخته می شود و به این صورت هیچگونه باکتری ، عفونت وجرمی با لثه و استخوان دندان جذب نخواهند شد این روش هیچگونه دردی را برای مراجعین به همراه ندارد و به همین دلیل رضایت همه را به خود جلب می کند

جراحی لثه با لیزر

علاوه بر این در این روش امکان حساسیت لثه بعد از جراحی لثه با لیزر امکان ندارد ، میزان دوران نقاهت و مراقبت بسیار محدود می باشد و همچنین زمان ریکاوری نیز در این روش نسبت به روش عادی نیاز به زمان کمتری دارد به طور کلی باید گفت بهترین روش درمان لثه و جراحی لثه می باشد زیرا این روش از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و هیچگونه دردی را به همراه خود ندارد ، عوارض پس از جراحی در ین روش وجود ندارد و نها کمی مراقبت های مخصوص میتوان بهترین نتیجه را از این روش منحصر به فرد دید .

نکته ایی که وجود دارد این است افراد تا مدت یک ماه پس از جراحی خود با برخورد هرگونه درد یا عفونت و هر گونه آسیبی به متخصص خود مراجع کنند تا مشکل را بدون معضلی بر طرف سازد . بعد از جراحی با لیزر افراد شاهد مقدار کمی تورم ، اندکی درد و یا خونریزی های بسیار خفیف میشود که جزء روند درمانی بوده و هیچگونه نگرانی را در پی ندارد شایان ذکر است هزینه جراحی لثه با این تکنیک به صرفه تر از روش های دیگر است

بعد از جراحی لثه با لیزر چه مراقبت هایی لازم است ؟

خوشبختانه درمان لثه با لیزر ، هیچگونه جای بخیه را بر جای نمیگذارد اما نیاز به مراقبت هایی دارد که در این متن قید خواهیم کرد .
افراد باید توجه داشته باشند به مدت یک هفته از مسواک زدن و نخ دندان کردن دندان در هفته اول از غذاهای نرم مانند سوپ و .. استفاده کنند ، های خود بپرهیزند ، باید مایعات طبیعی زیادی را در سه روز اول استفاده کنند و بستنی زیادی را در این مدت میل کنند .

در کلینیک دکتر فراز تیموری کلیه خدمات جراحی لثه در کرج ر بدون درد و خونریزی توسط متخصص جراح لثه انجام می شود. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تکمیلی با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید