همه چیز در مورد جراحی لثه انواع و انجام آن

لثه در بدن انسان بسیار مهم می باشد زیرا علاوه بر حفاظت از خود ، حفاظت از دندان ها و دهان را نیز بر عهده داشته که بر سلامت کلی و عمومی بدن اثر بخش خواهند بود .

حال متاستفانه برخی از افراد به دلایل بسیار مختلفی همچون اعتیاد ،  دیابت ، بیماری های خاص ، مشکلات هورمونی و . . . . دچار آسیب در لثه شده و بیماری های لثه را تجربه خواهند کرد .

که درمان از طریق آن برای افراد امکان پذیر خواهد بود . در متن زیر برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این روش به توضیحاتی در باره آن میپردازیم .

جراحی لثه

برای جراحی  حتما می بایست در نظر داشته باشید که به علت حیاتی بودن این درمان ، آن را در  مراکزی صد در صد استاندارد همراه با تجهیزاتی جدید و برتر دنیا و بهترین تکنیک ها انجام دهید تا از هر گونه ریسک خطر در درمان خود در امان باشید .

جراحی لثه در کرج با داشتن متخصصی ماهر ، نامی ، با تجربه خود قادر است کلیه ی درمان های جراحی را به بهترین شکل ممکن با نتیجه ایی قابل پیش بینی به انجام رساند .

آن چیز که در جراحی لثه اولویت دارد سلامت دندان ها و برطرف سازی کلیه ی عفونت و یا باکتری در لثه و اطراف آن می باشد که در این مرکز به صورت تخصصی اعمال می گردند .

نحوه انجام جراحی های لثه به چه صورت می باشد؟

جراحی لثه  ، بسته به انواع درمان های متفاوت لثه متفاوت می شود و باید گفت که هر مشکلی در لثه یک جراحی خاصی را برای خود میپذیرد .

اما چیزی که در همه آن ها مشترک بوده و رعایت می گردد  جرمگیری کامل لثه و ریشه لثه و رفع هر گونه باکتری ، تار تار و عفونت می باشد تا هم مشکل برطرف گردد ، هم مشکلی در حین اجراحی  جراحی لثه به وجود نیاید و نیز  بعد از درمان نیز مشکلی در لثه و درمان ایجاد نگردد.

جراحی لثه

در این کلینیک جراحی لثه با لیزر انجام شده و همچنین و تمامی آن ها با بهترین نحوه ممکن توسط متخصص جراح لثه اجرا خواهند شد و نتیجه عالی را به همراه خواهند داشت .

انواع جراحی لثه

جراحی لثه  پریودنت ، لثه برداری ، فلاپ لثه ،  پلاستیک لثه ،  ترمیم لثه ، زیبایی لثه و  لبخند لثه ایی و . . . اشاره نمود . اولین درمان  لثه که بسیار شایع است ، پریودنت می باشد .

پریودنت

پریودنت موجب ورم لثه میگردد که درد های شدید را به همراه خود داشته است ، در جراحی لثه تورم ناشی از تار تار ها و عفونت های ثه بر طرف میگردد ، در این نوع جراحی جرمگیری عمیق لثه  انجام میگردد .

لبخند لثه ایی

این درمان این روز ها طرافداران زیادی  پیدا کرده است که اجرایی مهم را نیز در بر دارد و در این کلینیک کرج به خوبی و با نتیجه ایی عالی انجام میگیرد .

این درمان برای افرادی است در هنگام لبخند آن ها جلوه بیشتری نسبت به دندان های آن ها دارد در این صورت ، آن ها به واسطه این جراحی  را کوتاه تر کرده تا دندان جلوه بیشتری داشته باشد که در برخی مواقع عکس این قضیه نیز صدق می کند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نوبت دهی با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند