دندانپزشکی بدون درد واقعیت دارد؟

پیشرفت علم  در دندانپزشکی نیز نفوذ بسیار بالایی داشته به طوری که موجب از بین رفتن ترس افراد برای دندانپزشکی و مراجعه داوطلبانه و راحت برای آن ها گشته است که علت این اتفاق  به دلیل از بین رفتن درد کشیدن مراجعین در درمان های دندانپزشکی می باشد و اینک  افراد درمان های بدون درد را تجربه میکنند  که عموما از آن ها به عنوان دندانپزشکی بدون درد یاد میکنند .

دندانپزشکی بدون درد

دندانپزشکی بدون درد میتواند با آرام  کردن بیماران و داشتن درمان هایی بدون درد ، بدون آسیب سبب آرامش در افراد و داشتن نتایج بهتر درمانی در آن ها گردد .

تزریق آرامش بخش های مختلف به صورت موضعی میتواند یکی از عوامل دندانپزشکی بدون درد باشد که در برخی از درمان های سخت از آن استفاده خواهد شد مورد دیگر و بسیار مهم در دندانپزشکی لیزر می باشد که علاوه بر نداشتن درد و نیازمند نبودن به بی حسی موضعی در افراد ، نتایج فوق العاده و عالی ایی برای افراد به همراه دارد .

کاربرد لیزر در دندانپزشکی

از لیزر در درمان های دندانپزشکی برای درمان جراحی لثه هم استفاده میشود که از طریق  تابش نور و اشعه لیزر درمان آن را میتوان هدایت نمود ، لیزر در دندانپزشکی کاربرد های فراوانی دارد و دارای دستگاهای مختلفی برای درمان های متفاوت دندانپزشکی می باشد .

لیزر دندانپزشکی لیزر co2 نام دارد که کلیه درمان های دندانپزشکی را بدون درد و بدون نیاز به بی حسی انجام میدهد ، سرعت روند درمان با استفاده از این لیزر  کاملا قابل توجه است و نتایج فوق العاده درمانی را با روند تند ترمیم درمان بر عهده دارد .

با استفاده از این روش درمانی در دندانپزشکی ترس و اضطراب از دندانپزشکی برای افراد از بین رفته است و  افراد میتوانند به معاینه ، پیشگیری و درمان مشکلات خود  بپردازند .

چرا دندانپزشکی با لیزر بدون درد است؟

اگر شما نیز برای ترس از درد و ترس از درمان ها و جراحی های دندانپزشکی دچار ترس شدید می شوید و از رفتن به دندانپزشکی اجتناب می ورزید ، به کمک دندانپزشکی با لیزر میتوانید با دندانپزشکی آشتی کنید .

این روش با تابش اشعه خود میتواند تاثیرات فوق العاده ایی را در درمان بر جای بگذارد بدون اینکه نیازی به تیغ جراحی ، دریل و ابزر های رعب آور و پر صدا باشد ، همچنین نیازی به بی حسی نخواهد بود و آسیبی به بافت های مجاور در درمان نخواهد زد اما تمامی مزایای این روش به همین جا ختم نمیگردد  و در ادامه با آن ها بیشتر آشنا میشویم .

دندانپزشکی با لیزر

عزیزان برای استفاده از این روش درمانی فوق العاده نیاز به انتخاب یک مرکز عالی دندانپزشکی تنخصصی برای استفاده از درمان دارند چرا که این روش درمانی تنها در کلینیک های فوق تخصصی زیر نظر جراح لثه حرفه ایی انجام میگردد .

یکی از مراکز معتبر دندانپزشکی در کرج  ، مطب دکتر فراز تیموری می باشد که با استفاده از پیشرفته ترین ابزار لیزر در دندانپزشکی توانسته است درمان های عالی را برای افراد به ارمغان داشته باشد .

با استفاده از لیزر در دندانپزشکی  عفونت باکتری نیز در درمان های دندانپزشکی راه ندارد و با خیالی آسوده میتوانید به درمان بپردازید .

هزینه دندانپزشکی بدون درد

دکتر فراز تیموری ، با استفاده از مجهز ترین و جدیدترین ابزار لیزر در دندانپزشکی درمان های بدون درد بدون نیاز به بی حسی ، با سرعت درمانی بالا ، ترمیم سریع بدون نیاز به دوران نقاهت و دور از عفونت و عوارض انجام میگردد ، هزینه دندانپزشکی با لیزر عموما از روش های ساده هزینه بیشتری را در بر دارد اما نتایج عالی ، بدون ریسک بودن آن ها ، و بدون نیاز به درمان های دوباره میتواند تفاوت هزینه را پوشش دهد و در مواردی به صرفه تر به نظر برسد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برآورد هزینه دندانپزشکی با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند