فوق تخصص جراحی لثه

لثه را میتوان مادر دندان ها نامید ، بنابراین اهمیتی ویژه تر از دندان را به خود اختصاص داده است .

لثه نیز بر اثر عوامل مختلف مانند : ژنتیک ، مشکلات هورمونی ، بیماری های خاص ، مصرف دخیانیات و یا الکل  و …  دچار مشکل و  عفونت می شود که در صورت پیشروی نیاز به جراحی لثه پیدا میکند . به دلیل با اهمیت بودن لثه و درمان های ویژه آن توصیه میشود درمان و جراحی لثه نزد فوق تخصص جراحی لثه انجام گیرد تا خطر ریسک افراد را تهدید نکند . در مقاله زیر به برسی این امر به صورت مختصر میپردازیم .

فوق تخصص جراحی لثه

فوق تخصص جراحی لثه قادر به درمان کلیه مشکلات لثه ایی می باشد و درمان را به بهترین نحو ممکن با مهارت و تجربه بالای خود به اتمام می رساند ، عموما ابتدا مشکلات لثه ایی با ورم لثه و همچنین پریودنتیت نمایان خواهند شد

پریودنت  عقب رفتن بافت لثه ایی از دندان را در بر دارد که موجب بروز پلاک ها   و تجمع بیش از اندازه باکتری ها شده  که در نهایت عفونت و آسیب به دیگر بافت های لثه را به همراه خود دارد .

حال فوق تخصص جراحی لثه علاوه بر تنومد بودن در درمان این مشکلات لثه ایی به صورت سری و بدون درد و رفع کامل  آن ها  قدار به تشخیص زود هنگام بوده که از بسیاری از مشکلات احتمالی جلوگیری میکند که قطعا علم و تخصص بسیار بالایی را طلبیده و تنها از فوق تخصص این امر بر عهده می باشد  فوق تخصصی که در کار خود نمونه و زبانزد قرار گیرد ، یکی از فوق تخصص های معروف این امر دکتر فراز تیموری می باشد که با درمن ها و خودمات منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ایی را در این خصوص به اختیار خود در آورده است .

بنابراین انتخاب یک فوق تخصص جراحی لثه عالی میتواند درمان شما را با ضمانت به ثبت رساند .

دکتر فراز تیموری فوق تخصص جراحی لثه

دکتر فراز تیموری فوق تخصص جراحی لثه با علم بالای خود ، تنها با معاینه میتواند وضعیت لثه ها را تشخیص دهد و برای حصول اطمینان به عکس های رادیولوژی رو می آورد به همین دلیل میتواند مشکل را به خوبی و در زود هنگام ترین زمان ممکن تشخیص دهد ، اگر مشکل کوچک و یا در ابتدای شروع باشد با درمان سریع و به طبع جزئی تر خود روند پیشگیری را می انجامد ، اما در صورت جدی بودن مشکلات درمان های جدی تر را مد نظر قرار می دهد تا مشکل را به کل اتمام یابد .

در مواقعی جرم ها و آسیب های لثه ایی به قدر بالا و عمیق می باشند که راهی جز جراحی لثه وجود نخواهد داشت .

در همین خصوص به برخی از جراحی هی مختلف لثه زیر نظر دکتر فراز تیموری میپردازیم .

جراحی های فوق تخصص لثه

جراحی لثه انواع متنفاوت دارد که هر کدام درمانی مختلف داشته و روند جداگانه ایی را دارند در متن زیر به برخی از این درمان ها  میپردازیم .

جراحی فلاپ لثه

زمانی که  عمق پلاکت ها بسیار زیاد شوند  نیاز به جراحی فلاپ لثه می باشد که تنها توسط فوق تخصص لثه امکان پذیر می باشد . در اینشرایط دکتر فراز تیموری  به واسطه بی حسی و ابزار مخصوص خود  شکافی در لثه ایجاد میگردد و سپس جرمگیری کامل داخل بافت لثه در آن  انجام میگیرد ، لازم به ذکر است که درمان تا حد مقدور بدون درد انجام میگیرد .

جراحی بافت اضافی لثه

در مواقعی لثه بر روی دندان و یا لا به لای دندان ها رشد اضافی دارد که  درد و مشکلات زیادی را خصوصا در هنگام غذا خوردن به همراه دارد در این صورت  فوق تخصص لثه نامبرده ،  با بی حسی بافت لثه و آماده سازی آن ، بافت لثه اضافی را برش داده و سپس درمان را به اتمام می رساند.

جراحی عقب نشینی لثه

در مواقعی بافت لثه از قسمت دندان فاصله میگیرد و به اصطلاح عقب می رود که  مشکلت بسیار زیادی از جمله لق شدگی دندان ، عفونت دندان و … را در بر دارد .

فوق تخصص مذکور ،  با استفاده از پیوند از طریق بافت لثه سقف دهان  لثه اطراف دندان را پیوند کرده و پوشش می دهد درمانی بسیار سخت که از طریق دکتر فراز تیموری  به بهترین شکل خود در کوتاهترین زمان با بهترین کیفیت و درد اندک  اجرا می گیرد .

جراحی زیبایی لثه

جراح زیبایی لثه این روزها متقاضیا بسیار زیادی را پیدا کرده است که از آن میتوان به  جراحی لبخند لثه ایی اشاره نمود این افراد در هنگام لبخند زدن  با نمایان شدن لثه روبه رو می شوند که خوشایند نبوده یعنی در مواقعی بافت لثه بسیار  بیشتر از پوششش دندان بوده و یا بر عکس .

در چنین شرایطی دکتر فراز تیموری با تجربه فراوان و علم پر بار خود رمان را برای افراد با کمترین میزان درد و بهترین شکل ممکن انجام می دهد .

نکته

دکتر فراز تیموری ، با تجربه و مهارت بی سابقه خود این افتخار را دارد که کلیه ی درمان های لثه ایی را با بالترین کیفیت ممکن انجام هد و از هر دو روش جراحی و درمان به سبک عادی و لیزر برای متقاضیان استفاده کند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوبت دهی و مشاوره تکمیلی با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

.