لیفت لثه یا لیفتینگ لثه

در مواردی افراد دارای لثه های غیر استاندارد می باشند که این موضوع ، مشکلات زیادی را برای آن ها به وجود می آورد  و باید برای درمان آن جراحی لثه انجام داد .  برای مثال عده ایی در هنگام خندیدن دچار نمایان شدن تمام لثه های خود می شوند که در زیبایی لبخند آن ها نقص ایجاد می کند به همین منظور به این عارضه لبخند لثه ایی گفته میشود . و یا افرادی دارای لثه های بسیار بلند و یا لثه هایی بسیار کوتاه می باشند که این مشکلات هم در زیبایی و هم در سلامت دندان و لثه نقشی مخرب بر جای خواهند گذاشت ، در این هنگام برای درمان باید به سراغ درمان لیفتینگ لثه رفت درمانی که در جهت رفع مشکلات لثه و ترمیم و زیبا شدن دندان ها نقش می آفریند .

لیفتینگ لثه یا لیفت لثه چیست؟

همانطور که گفته شد لثه های بسیار بلند سبب میشوند تا مقدار زیادی از نمای دندان ها را پوشش دهد و در این جهت دندان ها کوتاه تر از حد معمول نشان داده شوند که در این شکل ، ظاهر خوب و مطلوبی به شخص داده نمی شود . همچنین در افرادی که لثه ها به سمت بالا رفته و به نوعی تحلیل می رود علاوه بر بلند تر نشان دادن دندان ها و ظاهری بد فرم به دندان ، موجب آسیب های جدی به دندان و لثه خواهد شد که لق شدگی و پوسیدگی دندان را به همراه دارد ، باید گفت که تمامی این موارد از طریق لیفیتیگ لثه درمان یافته و مشکلات این چنینی پایان می یابند .
لیفتینگ لثه یا لیفت لثه چگونه می باشد

در این کلینیک جراحی لثه در کرج کلیه خدمات درمان لثه توسط متخصص جراح لثه و ایمپلنت انجام می شود که به همین منظور دندانپزشکی دکتر فراز تیموری بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج به شمار می رود

برای لیفتینگ لثه ، ابتدا بافت های نرم دهان توسط بی حسی موضعی بی حس میگردد و سپس متخصص با تراش دادن محل ، شکل دهی مشخص شده را انجام می دهد . این درمان هم از طریق لیزر درمانی و هم از طریق جراحی صورت میگیرد ، که انتخاب بر عهده ی مراجع می باشد اما باید در نظر داشت لیزر درمانی علاوه بر بدون درد بودن در روند اجرا و در روند درمان نیز سرعتمند تر عمل کرده و بهبود بسیار سریع صورت میگیرد .
نکته ایی که باید توجه داشت این موضوع می باشد که در مواقعی بیماری فرد شدت پیدا میکند و نیاز به جراحی استخوان در جهت درمان می باشد در این صورت استخوان تراشیده میشود و سپس در جای معین قرار میگیرد.

لیفت لثه

شرایط لیفتینگ لثه یا لیفت لثه

لیفتینگ لثه ، روشی است که تنها به یک جلسه برای درمان نیاز دارد و زمان کمی را نیز به خود اختصاص داده است . این درمان بر خلاف سایر درمان ها نیازی به دوران نقاهت نداشته ، و فرد احتیاجی به مصرف مسکن ها قوی ، استراحت ، نخوردن و نیاشامیدن و همچنین صحبت نکردن ندارد بلکه به طور عادی به روز مره خود پرداخته و در مواقعی که احساس کمی درد در محل مربوطه کند از مسکن های ضعیف برای تسکین خود استفاده می کند . افراد باید توجه داشته باشند تا مدتی از مسواک زدن به آرامی استفاده کنند و مانع تحریک لثه گردند و برای شست و شوی لثه از دهان شویه حاوی آنتی باکتریال استفاده کنند . لیفتینگ لثه از طریق جراحی با استفاده از بی حسی سبب احساس درد بیماران نمی گردد در همین رو درمانی بدون درد تلقی می شود زیرا در مواقع لیزر درمانی نیز ین روش درمانی بدون درد و خونریزی و بخیه به همراه دارد و جای هیچگونه نگرانی برای بیماران نخواهد بود .
به طور کلی لیفتینگ لثه سبب درمان بیماری ها و مشکلات های لثه و دندان ، سبب زیبایی در فرد و دندان و لثه ، افزایش زیبایی و درمانی قطعی و دائمی در افراد می شود .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا نوبت دهی در مورد انجام جراحی لثه ، لیفت لثه و … با شماره 02632528628 تماس حاصل کرده و با در تلگرام و واتساپ با شماره 09128001870 در ارتباط باشید