لمینت دندان بازیگران


دندان های زیبا آرزو و خواسته هر انسانی می باشند اما افراد کمی متعلق به این نعمت هستند و بیشتر افراد از نامرتبی و ضعف ظاهری دندان ها برخوردار هستند  اما خوشبختانه از طریق دندانپزشکی ترمیم و زیبای این مشکل را نیز میتوان برای افراد بر طرف کرد و زیبایی فوق العاده را به دندان ها هدیه داد ، لمینت دندان این معجزه ی دندانپزشکی می باشد که این روزها لمینت دندان بازیگران رواج پیدا کرده است.

فهرست مطالب

 لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته ایی نازک می باشد که با توجه به دندان های هر شخصی ساخته می شود و رنگ متناسب با دندان را به دندان ها هدیه میدهد وظیفه لمینت قرار گرفتن آن بر سطح رویی دندان ها می باشد که مقاومت بیشتری به دندان ها بخشیده و نواقص ظاهری آن مانند ترک لب پر شدگی را از بین  میبرد و رنگ و ظاهر و اندازه و شکل دندان را تغییر میدهد و سبب زیباتر دیده شدن دندان ها و چهره شخص می شود.

لمینت های سرامیکی که پرسلین نامیده میشوند ترکیبی از چند لایه سرامیک می باشند که سبب مقاومت مینای دندان شده  و جایگزین آن میشود لمینت دندان سرامیکی  وقتی توسط  دندانپزشک ماهر انجام گرفته شود نیازی به تراش های زیاد و تغییر در بافت اصلی و طبیعی دندان ها وجود ندارد و پیوست صحیحی و محکمی در میان  لمینت و دندان رخ میدهد و با استفاده از رزین های حساس به نور  آن ها را با تابدن اشعه های مخصوص محکم میکنند و هیچ مشکلی در این رابطه به وجود نخواهد آمد که در این مرکز دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیرند.

 مزایای لمینت دندان

از اولین مزایای لمینت میتوانیم به ظاهر طبیعی آن اشاره کنیم  که مطابق با دندان ساخته میشود و ظاهری غیر طبیعی را برای دندان به همراه ندارد ،  لمینت از موادی ویژه ساخته شده است جای لکه از مواد غذایی را به خود راه نمیدهد ، این درمان میتواند نواقص دندان چون بد رنگ بودن دندان ها ، کج بودن دندان ها و لبپری آن ها را از بین ببرد و یک روش عالی برای ترمیم زیبایی دندان ها می باشد.

 

لیمنت دندان سحر قریشی

معایب لیمینت دندان

اگر لمینت دندان در این دندانپزشکی و یا توسط دندانپزشکان ماهر انجام گیرد معایبی را به خود اختصاص نمیدهند چرا که  مواد به خوبی و با دقت بر دندان نصب میشوند و کاملا بر دندان ها میچسبند همچنین به علت ضد عفونی کردن قیق دندان و لثه قبل از استفاده از لمینت تمامی عوامل تخریب کننده را از بین میبرند به همان خاطر مشکلی برای دندان ها و لمینت به وجود نمی آید.

اما باید توجه داشت که لمینت ها هر چند که مقاوم ، در مقابل ضربات شدید شکننده می باشند بنابراین شکاندن موادی مانند آجیل و موارد این چنینی نباید بر آن ها انجام گرفته شود در صورت رعایت این موارد هیچ ضرر و معایبی برای دندان ها به همراه ندارد و خود دچار آسیب نمیگردد.

لمینت دندان بازیگران

برای لمینت گذاری  ابتدا باید مراحل ساخت ایمپلنت انجام گرفته شود ، ابتدا آماده سازی های لازم انجام میگیرد سپس قالب گیری از فک ها انجام گرفته میشود  سپس لمینت در مرحله ساخت انجام میگیرد که در لابراتوار با چند لایه از سرامیک درست میشود  و پس از حدود دو هفته آماده شدن از لمینت ، لمینت بر روی دندان ها از طریق اتصال زرین به صورت کاملا محکم  نصب میشود و این نصب باید به صورت کاملا صاف و بدون ناهمواری انجام گرفته شود و درمان پایان میابد.

نکته ایی که حرف اول و آخر را در اجرای درمان لمینت دندان میزند انتخاب دندانپزشک و محیط دندانپزشکی می باشد تا با استفاده از ابزار  حرفه ایی و درجه اول و مهارت بالای دندانپزشک طبیعی ترین و زیباترین حالت و نمای ممکن برای دندان ها در نظر گرفته شود بدون اینکه آسیبی به بافت طبیعی دندان ها وارد گردد.

خوشبختانه این کلینیک دندانپزشکی با مهارت و تجربه بالای خود توانسته است در این  حوضه درخشش عالی داشته باشد به طوری که خدمات رسانی لمینت دندان را برای بسیاری از بازیگران و  چهره های مشهور و سلیبریتی کشور را بر عهده گرفته اند و رضایت آن ها را کسب نمودند شما نیز میتوانید برای درخششی بیشتر در کنار سلامتی دندان های خود این مرکز را جهت لمینت دندان انتخاب نمایید.

هزینه لمینت دندان بازیگران

هزینه لمینت دندان نرخ مشخصی را ندارد و  محاسبه هزینه به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد اما میتوانیم بگوییم که این دندانپزشکی هزینه هایی منصفانه و متناسب با مواد و زحمت در نظر گرفته میشود و هزینه های اضافی از مردم اخذ نمیگردد.

هزینه لمینت دندان بستگی به شرایطی دندانی فرد ، نوع آسیب ، تعداد دندان های تحت درمان ، مقدار لایه درنظر گرفته شده سرامیک  لمینت و . . . بستگی دارد که هر فردی شرایط خاصی را داشته و هزنیه نیز برای آن متفاوت از فرد دیگر میباشد بنابراین برای مطلع شدن از هزینه دقیق باید به مراجعه حضوری بروید تا  با معاینه دندانپزشک از هزینه دقیق لمینت  مربوط به شرایط خودتان مطلع شوید.

کدام بازیگران مناسب ترین کاندیدا برای لمینت هستند؟

به صورت کلی باید بگوییم که لمینت در برخی از شرایط قابل استفاده نیست و یا نتیجه حاصل از آن موفقیت آمیز واقع نمی شود و تمامی بازیگران نیز ممکن است که نتوانند از این روش استفاده کنند. به همین دلیل باید بهترین کاندیدا از بین بازیگران برای نصب لمینت را به شرح زیر در نظر گرفت:

  • بازیگرانی که دندان هایشان تراز نباشد
  • بازیگرانی که دچار تغییر رنگ در دندان ها شده اند
  • بازیگرانی که فاصله ای در بین دندان هایشان وجود دارد
  • سوپر استار هایی که دندان هایشان هم شکل نیست
  • سوپر استارهایی که یک و یا چند دندان آسیب دیده دارند
  • بازیگرانی که دچار ساییدگی دندان شده اند
  • بازیگرانی که عادت دندان قروچه دارند
  • و….

معروف ترین بازیگران ایرانی که لمینت کرده اند

از جمله معروف ترین بازیگران ایرانی که لمینت انجام داده اند می توانند به افراد زیر اشاره کرد:

بازیگران خانم:

  • بهنوش طباطبایی
  • بهنوش بختیاری
  • بهاره رهنما
  • سحر قریشی
  • ریحانه پارسا
  • نرگس محمدی
  • الهام حمیدی
  • فلور نظری
  • لیلا اوتادی
  • متین ستوده
  • لیلا بلوکات
  • الناز حبیبی

 

بازیگران آقا:

  • محمدرضا گلزار
  • شهاب حسینی
  • احسان علیخوانی
  • امیر مقاره
  • هادی کاظمی
  • امین حیایی
  • و….

 

معروف ترین بازیگران هالیوودی که لمینت کرده اند

از جمله معروف ترین بازیگران و سوپر استار های هالیوودی که به لمینت کردن دندان های خود پرداخته اند نیز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نیکلاس کیج
  • کاترینا زتاجونز
  • بن افلک
  • جورج کلونی
  • برد پیت
  • تام کروز
  • و…

اهمیت اطلاع یافتن از لمینت کردن دندان بازیگران چیست؟

شاید این پرسش برای شما ایجاد شود که چرا کسب اطلاع از بازیگرانی که لمینت کرده اند، مهم است. در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بگوییم که علت اهمیت اطلاع پیدا کردن از لمینت بازیگران این است که معمولا مردم کشور ما از بازیگران بسیار الگو می گیرند و سعی می کنند که در امور زندگی خود از عملکرد های انها استفاده کنند.

به همین دلیل زمانی که افراد می بینند که بازیگران از این تکنیک برای ترمیم دندان های خود استفاده می کنند، مطلع می شوند که لمینت روش مناسب و بسیار موفقیت آمیزی است که باعث شده تا بازیگران از این روش برای ترمیم دندان های خود استفاده کنند.

در نتیجه به این شکل ترس و دلهره خود را در رابطه با لمینت کنار می گذارند و بیشتر به استفاده از این روش ترغیب می شوند.

اهمیت لمینت دندان برای بازیگران چیست؟

در حالی که بسیاری از افراد زندگی بازیگران را کاملا منحصر به فرد می پندارند و فکر می کنند که این افراد هیچ گونه مشکل و ناراحتی در زندگی خود ندارند، اما باید بگوییم که بازیگران نیز مانند تمامی انسان ها، مریض می شوند، به درمان نیاز پیدا می کنند و همه اتفاق هایی که برای یک انسان می افتد را تجربه می کنند. به عبارت دیگر زندگی عادی و شخصی بازیگران کاملا شبیه به انسان های عادی است و مشکلات تمامی انسان ها برای انها نیز صادق است که به همین دلیل آنها نیز مانند سایر افراد جامعه به روش های مختلف ترمیم دندان مانند: لمینت نیاز دارند و باید از این تکنیک استفاده کنند.

اما در رابطه با این موضوع باید اشاره کنیم که بازیگران از آنجایی که بیش از هر انسان عادی در چشم هستند و دائما در معرض تماشای مردم قرار دارند و سلامتی، تناسب اندام و زیبایی آنها بر اساس شغلشان مساله بسیار مهمی به حساب می آید، بیش از دیگران به استفاده از لمینت دندان نیاز دارند.

زیرا لمینت دندان علاوه بر اینکه سلامتی دندان های یک بازیگر را حفظ می کند، در زیبایی ظاهری او نیز بسیار موثر است و به همین دلیل این روش برای بازیگران بسیار مناسب و حائز اهمیت است و توصیه می شود که بازیگران برای ترمیم دندان های خود از این روش ها استفاده کنند که به زیبایی چهره انها نیز کمک شود.

نکته ای در رابطه با هزینه لمینت بازیگران

همان طور که در بخش فوق ذکر شد، هزینه لمینت کردن دندان های بازیگران با سایر افراد جامعه تفاوتی ندارد و با دیگر افراد یکسان است. به عبارت دیگر بازیگران نباید هزینه بیشتری برای لمینت کردن دندان های خود بپردازید صرفا به این دلیل که بازیگر هستند و از اشخاص معروف جامعه به حساب می آیند.

اما نکته ای که در این بخش وجود دارد، این است که بازیگران از انجایی که زیبایی ظاهری برایشان نقش اساسی و بسیار مهمی دارد، زمانی که می خواهند به ترمیم دندان های خود با روش لمینت بپردازند، معمولا سعی می کنند که از بهترین متریال و با کیفیت ترین انها برای لمینت کردن دندان ها استفاده کنند که در این صورت با بهره گرفتن از بهترین تجهیزات و متریال هزینه انها ممکن است که از اشخاص عادی بیشتر شود.

زیرا متریال استفاده شده برای لمینت از جمله مسائلی هستند که در هزینه لمینت دندان تاثیر گذارند.

اما اگر آنها از انواع متریال و تجهیزاتی برای لمینت دندان استفاده کنند که سایر افراد به کار می برند، هزینه لمینت برای انها با دیگران یکسان خواهد بود.

کلام پایانی

لمینت دندان بازیگران یا لمینت دندان هالیوودی مطلبی بود که به آن اشاره کردیم. چنانچه قصد دارید که به لمینت کردن دندان های خود بپردازید و از کیفیتی مشابه به لمینت بازیگران بهره مند گردید، لازم است که برای انجام این کار به بهترین کلینیک ها مراجعه کنید و از بهترین متریال و متخصص ترین پزشکان در این زمینه کمک بگیرید.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *