با پیشرفت  علم این امکان به  وجود امد که جاهای خالی دندان های از دست رفته را ز طریق دندان پر کرد و دیگر معظلات ناشی از نبود دنان ها را از بین برد. این رویه از طریق  انجام روش ایمپلنت دندان امکان پذیر می باشد که امروزه حرف اول را  کاربرد های دندانپزشکیق  می زند و بدیهی است که از طریق متخصص ایمپلنت درمان صورت میگیرد . حال در متن زیر به معرفی متخصص ایمپلنت دندان در کرج میپردازیم تا بدین واسطه اطلاعات شما را نیز در زمینه ایمپلنت دندان بالاتر ببریم.

فهرست مطالب

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت یک روش جدید برای درمان و ترمیم دندان هایی که دچار آسیب دیده شده اند و از دست رفته اند مورد استفاده قرار می گیرد. ایمپلنت به گونه ای است که دارای ویژگی های بسیار مناسبی است که این ویژگی ها باعث شده اند تا استقبال از این روش در مقایسه با روش های دیگر بسیار زیاد باشد.

اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت به صورت کلی از دو بخش اصلی و یک بخش فرعی تشکیل می شود که اجزای اصلی آن پایه تیتانیومی ایمپلنت و روکش ایمپلنت هستند و اجزای فرعی آن اباتمنت است.

پایه تیتانیومی قسمتی از ایمپلنت است که آن را جایگزین ریشه دندان می کنند و در داخل استخوان فک قرار می دهند که این پایه پس از مدتی به استخوان فک جوش می خورد و جایگاه خود را تثبیت می نماید. تیتانیومی بودن پایه باعث می شود که هیچ آسیبی به بدن انسان وارد نشود و هیج خطری سلامتی انسان را تهدید نکند زیرا تیتانیوم فلزی بسیار سازگار با بدن است.

پس از نصب پایه و زمانی که پایه ایمپلنت استحکام خود را به دست آورد، از روکش برای آن استفاده می شود که روکش ایمپلنت را به کمک رابطی به نام اباتمنت و یا به کمک چسب مخصوص ایمپلنت بر روی پایه نصب می کنند.

روکش ایمپلنت اصلی ترین بخش آن است زیرا تنها بخشی از ایمپلنت است که دیده می شود و زیبایی دندان را تامین می کند و از این رو از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع ایمپلنت

ایمپلنت از نظر نوع کشور سازنده به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود که این دسته بندی ها به شرح زیر هستند:

ایمپلنت آمریکایی که برند درجه یک در جهان است و توسط کشور آمریکا در برند های مختلف ساخته می شود.

ایمپلنت های اروپایی که برند های درجه دوم در سراسر جهان به حساب می آیند:

این نوع ایمپلنت ها توسط کشور هایی نظیر: ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و سوئیس ساخته می شوند.

ایمپلنت های آسیایی که برند های درجه سوم می باشند:

ایمپلنت های آسیایی توسط کشور هایی از قبیل: ایران، کره و چین ساخته می شوند.

متخصص ایمپلنت در کرج

متخصص ایمپلنت در کرج ، از طریق  جدید ترین ابزار ایمپلنت و با کیفیت ترین تجهیزات به درمان جاهای خالی دندان ها از طریق ایمپلنت دندان میپردازد .

ایمپلنت دندان به پیچی به جنس تیتانیوم گفته می شود که داخل استخوان فک قرار میگیرد ، این پیچ  به عنوان نگهدارنده ی تاج دندان عمل کرده و جاهای خالی دندان را پر خواهد کرد.

مراحل کار متخصص ایمپلنت در کرج

در ابتدا دکتر فراز تیموری ، به معاینه در جهت برسی دندان و دندان های شخص و نوع جنس دندان ، تراکم استخوان ، وجود بیماری های شخص و برسی های لازم از طریق تصوی رادیو گرافی می پردازد . در ادامه مراحل ایمپلنت دندان را بیان میکنیم

مرحله بعدی اصلاح و یا بازسازی استخوان می باشد که در صورت نبود به پیوند بافت استخوان  میپردازد .

سپس آماده کردن پایه ایمپلنت دندان صورت میگیرد که بعد از آن به قالب گیری می پردازد .

مورد بعدی برسی دقیق دندان ها از جهت زاویه آن ها می باشد تا دندان ها صحیح کاشته شوند و لبخندی زیبا به وجود آید .

از موارد دیگر کار متخصص ایمپلنت در کرج میتوان به کاشتن ایمپلنت دندان اشاره نمود که آخرین و اصلی ترین کار متخصص می باشد . و بعد از اجرای ایمپلنت دندان  به معاینه نهایی و دادن نسخه و توصیه های لازم به مراجع میپردازد .

دکتر فراز تیموری

 

مزایای مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج چیست؟

مراجعه کردن به بهترین متخصصین برای استفاده از روش ایمپلنت در کرج دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • امکان دریافت نتیجه کاملا رضایت بخش و موفقیت آمیز
  • بهره مند شدن از تجهیزات کافی و مناسب
  • افزایش میزان طبیعی بودن ایمپلنت استفاده شده
  • امکان بهره بردن از بهترین انواع برند ایمپلنت دندان
  • عدم ایجاد شدن عوارض جانبی و یا بروز مشکلات مربوط به کم تخصصی پزشک
  • عدم آسیب دیدن بافت های مجاور دندان
  • امکان استفاده از جدیدترین ابزار ها و متریال مطابق روز دنیا
  • و….

هزینه ایمپلنت

معمولا بسیاری از افراد می پندارند که اگر برای انجام امور مختلف به بهترین متخصصین مراجعه کنند، هزینه مورد نیاز برای انها به مقدار زیادی افزایش پیدا می کند در حالی که باید در این رابطه گفت که ترمیم دندان ها به روش ایمپلنت اگر توسط بهترین متخصصین انجام شود، تنها به مقدار کمی نسبت به پزشکان دیگر بیشتر است و با وجود مزایای مراجعه به بهترین پزشکان در این زمینه توصیه ما این است که کمی هزینه بیشتر در نظر بگیرید و اما در عوض نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید.

اجرای ایمپلنت

برای انجام انواع ایمپلنت دندان  توسط متخصص از طریق بی حسی صورت میگیرد تا فرد هیچگونه دردی را احساس نکند و پس از اجرا نیز به مدت دو روز  برای مراجع کننده مسکن تجویز کرده تا از درد های احتمالی فرد کاسته شود .

برای اجرای ایمپلنت دندان ،  وجود لثه های سالم و همچنین تراکم استخوان سالم از اصول و شرایط لازم می باشد که ر صورت آسیبات لثه ابتدا باید لثه مورد درمان قرار گیرد و سپس به انجام ایمپلنت دندان بپردازند و همچنین داشتن استخوان دندان سالم از لزومات ایمپلنت دندان می باشد بنابراین  در صورت تخریب و یا تحلیل استخوان فک باید به پیوند استخوان دندان پرداخت و سپس درمان ایمپلنت را ادامه داد .

اما نکته ایی که وجود دارد این است که  افراد سیگاری کاندیدای مناسب ایمپلنت دندان نخواهند بود به همین دلیل ترک سیگار بهترین راه حل برای اجرا و ادامه ی درمان ایمپلنت دندان می باشد .

ایمپلنت دندان نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد بنابراین با رعایت نکات بهداشتی و انتخاب متخصصی ماهر مانند متخصص ایمپلنت در کرج میتوانند تا اخر عمر و بدون مشکل از آن استفاده کنند.

انواع برند ایمپلنت

معمولا متخصصین ایمپلنت از انواع برند های ایمپلنت معتبر مانند: ایمپلنت آمریکایی، اروپایی و یا کره ای برای مراجعین خود استفاده می کنند و سعی بر آن دارند که بهترین خدمات را ارائه دهند در حالی که اگر از متخصصین حرفه ای کمک گرفته نشود، ممکن است که برند های ایمپلنت محدودی را بتوان استفاده کرد.

به عبارت دیگر می توان گفت که متخصصین حرفه ای از همه انواع برند های معتبر برای ایمپلنت دندان شما استفاده خواهند کرد .

اهمیت مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در کرج چیست؟

ایمپلنت روشی برای ترمیم دندان است که به مهارت و تخصص بسیار زیادی نیاز دارد. در صورتی که پزشک در این زمینه از تجربه، مهارت و تخصص کافی بهره مند نباشد، مشکلاتی برای اشخاص ایجاد می گردد. به عنوان مثال: در صورت بی تجربه بودن پزشک، ممکن است که ایمپلنت استحکام خود را به سرعت از دست بدهد  و یا پایه ایمپلنت لق شود.

علاوه بر آن اگر به بهترین متخصصین در این زمینه مراجعه نشود، ممکن است که روکش ایمپلنت به شکل کاملا طبیعی بر روی لثه نصب نشود و از زیبایی و طبیعی بودن ایمپلنت به کار گرفته شده کاسته شود.

به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که تا حد ممکن به مراکز معتبر مراجعه کنید و در زمینه ایمپلنت از تخصص بهترین پزشکان و متخصصین بهره مند گردید تا از نتیجه کار رضایت کافی داشته باشید.

کلام پایانی در رابطه با بهترین متخصص ایمپلنت در کرج

دوستان عزیز و هموطنان گرامی برای اینکه از تکنیک ایمپلنت بهره مند گردید، میتوانید کلینیک دکتر فراز تیموری را انتخاب کنید و تمامی امور مورد نظر را به متخصصین ما در این مرکز بسپارید تا شما را با نتیجه ای شگفت انگیز رو به رو کنیم.

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستید و یا می خواهید از پزشکان ما راهنمایی دریافت کنید با مرکز ما تماس بگیرید و از همکاران ما بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

شما عزیزان میتوانید جهت نوبت دهی و ویزیت با شماره های 02632528628 – 09128001870 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *