ایمپلنت با بیمه دی

ایمپلنت با بیمه دی، یکی از خدماتی است که بیمه دی در اختیار افراد قرارداده است. بیماران دارای بیمه تکمیلی دی، برای جبران هزینه بالای ایمپلنت میتوانند از بیمه تکمیلی دی استفاده کنند.

بیمه دی در سال 1383 تاسیس شده است و  50 شعبه مختلف در سراسرکشور دارد که افراد برای ثبت نام  می‌توانند به هر کدام از شعبه های بیمه دی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و از خدمات پرشکی و دندانپزشکی برای درمان دندانهای خود استفاده کنند. در ادامه مقاله با خدمات ایمپلنت با بیمه دی بیشتر آشنا شوید.

دندانپزشکان و متخصصان مطب دکتر فراز تیموری انواع خدمات دندانپزشکی از قبیل عصب کشی، کشیدن و پرکردن دندان، ایمپلنت و … برای بیماران انجام می‌دهند.

خدمات ایمپلنت با بیمه دی

فرایند کاشت ایمپلنت شامل دو بخش ایمپلنت تکی با اباتمنت و تاح، ایمپلنت چندتایی با جایگزینی دندانهای متحرک یا غیرمتحرک انجام می‌شود که فرایند طول درمان آن بین 9 – 3 ماه طول می‌کشد و همین‌طور انجام ایمپلنت هزینه بسیار بالایی دارد که بسته به طول و روند درمان و برند مواد متفاوت است

بیمه دی یکی دیگر از انواع بیمه های تکمیلی هست که هزینه ی زیادی از خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش قرار داده است و درصد جزیی از هزینه ایمپلنت امکان پذیر است.

بیمه تکمیلی دی از آن دسته بیمه هایی هست که تسهیلات ویژه ای برای انجام خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت را برای افراد فراهم کرده است و تمام افراد علی الخصوص ایثارگران و خانواده های شهدا می‌توانند پس از تکمیل ثبت نام از این بیمه استفاده کنند

افراد تحت پوشش بیمه دی که برای درمان دندان‌های خود نیاز به ایمپلنت دارند، می‌توانند  از خدمات ایمپلنت استفاده کنند و فقط نصف هزینه درمان را پرداخت کنند.

افراد برای انجام ایمپلنت باید به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه کنند و در صورتی مرکز دندانپزشکی مربوطه با بیمه دی قرارداد نداشته باشد بیمار می‌تواند با داشتن معرفی نامه از خدمات دندانپزشکی ایمپلنت بهره ببرند.

ایمپلنت با بیمه دی

خدمات دندانپزشکی بیمه دی ایثارگران

در زیر به چند مورد از خدمات دندانپزشکی مخصوص خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره می‌کنیم:

  • عصب کشی
  • پرکردن و کشیدن دندان
  • ارتودنسی
  • جرم گیری
  • ایمپلنت
  • کامپوزیت
  • جراحی لثه

سخن پایانی

با توجه به اینکه هزینه درمان ایمپلنت بسیار بالا است، بیماران تحت پوشش بیمه تکمیلی دی میتوانند برای کاهش هزینه درمان ایمپلنت به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی مراجعه کنند.

یکی از مراکزی که با بیمه دی قرارداد دارد، مطب دکتر فراز تیموری در عظیمیه کرج می‌باشد که بیماران تحت پوشش بیمه دی با مراجعه به آن میتوانند از خدمات دندانپزشکی را با شرایط و تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

سوالات متداول

  1. فرد تحت پوشش بیمه دی، چه افرادی از اعضای خانواده خود را میتواند تحت تکفل قرار بدهد؟
    همسر و فرزندان، پدر و مادر
  2. دندانپزشکی های طرف قرارداد با بیمه دی را از طریقی پیدا کنند؟
    مراجعه به سایت بیمه دی
  3. بیمه تکمیلی دی مخصوص چه افرادی هست؟
    همه افراد میتوانند از بیمه تکمیلی دی استفاده کنند ولی شرکت بیمه دی  برای خانواده های شهدا و ایثارگران شرایط ویژه ای درنظر گرفته اند
  4. خانواده های شهدا و ایثارگران از چه خدمات دندانپزشکی میتوانند استفاده کنند؟
    عصب کشی، پرکردن و کشیدن دندان، جرم گیری، ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت، جراحی لثه

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *