ایمپلنت با بیمه SOS

ایمپلنت با بیمه SOS، به دلیل هزینه بالایی که دارد افراد برای جبران هزینه آن باید شرایط آن را داشته باشند و از بیمه تکمیلی گروهی برخوردار باشند.

همچنین بیمارانی که در کشورهای خارجی نیاز به درمان دارند اگر تحت پوشش بیمه تکمیلی SOS باشند هزینه درمان آنها نصف یا رایگان می‌شود به‌عنوان مثال اگر فردی در خارج از کشور بخواهد عمل ایمپلنت با بیمه SOS انجام دهد اگر تحت پوشش این بیمه باشد برای جبران هزینه آن می‌تواند به کلنیک های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه SOS مراجعه کند.

مطب دکتر فراز تیموری، در این مقاله شما را شرایط و انواع بیمه SOS و خدمات ایمپلنت با بیمه SOS آشنا می‌کند.

فهرست مطالب

ایمپلنت با بیمه SOS

بیمه SOS یا بیمه فوری یک نوع بیمه تکمیلی فوریتی است که بیشتر در زمینه خدمات درمانی کاربرد دارد و شرکت های مربوطه افراد در به صورت گروهی و انفرادی ثبت نام می‌کنند.

بیمه تکمیلی SOS دارای نوع انفرادی و گروهی است و فقط افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی گروهی می‌توانند از خدمات ایمپلنت با بیمه SOS استفاده کنند و هزینه درمان خود را نصف کنند.

در مقاله ایمپلنت با بیمه تکمیلی، شرایط عضویت و ثبت نام بیمه تکمیلی گروهی را توضیح دادیم.

 

خدمات ایمپلنت با بیمه SOS

مدارک لازم برای انجام هزینه ایمپلنت با بیمه SOS

افرادی تحت پوشش بیمه تکمیلی  SOS اگر برای ثبت نام از روش گروهی استفاده کرده باشند نصف هزینه ایمپلنت را پرداخت می‌کنند و این‌گونه  افراد برای جبران هزینه ایمپلنت با بیمه SOS، باید به مراکز و کلنیک های دندانپزشکی طرف قرارداد مراجعه کنند.

همچنین برای دریافت هزینه درمان از شرکت بیمه باید مدارکی را ارائه بدهند، که در زیر چند مورد آنها اشاره میکنیم

  • داشتن معرفی نامه از شرکت بیمه
  • ویزیت پزشک متخصص و عکس رادیوگرافی از دندان آسیب دیده
  • فیش یا فاکتور هزینه درمان

شرایط عضویت در بیمه تکمیلی SOS

افرادی که قصد دارند در شرکت های بیمه های SOOS ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده کنند برای ثبت نام باید مدارکی از قبیل کپی شناسنامه و کارت ملی، 2 قطعه عکس تهیه کنند و دارای شرایط زیر باشند:

  • سن آنها باید بالای 18 سال باشد.
  • برای استفاده از بیمه تکمیلی گروهی باید در یکی از شرکت یا اداره شاغل باشد و ثبت نام آن باید توسط محل کار خودش انجام بگیرد.
  • شرایط جسمی و روحی سالم برخوردار باشند.

سخن پایانی

کلینیک دکتر فراز تیموری انواع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی از جمله عصب کشی، جراحی لثه، ایمپلنت توسط تجهیزات پیشرفته و به روز  انجام می‌دهد.

مطب دکتر فراز تیموری یکی از مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با انواع بیمه های تکمیلی است که افراد واجد شرایط می‌توانند خدمات ایمپلنت با بیمه تکمیلی در کرج را انجام بدهند و نصف هزینه را پرداخت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *