ایمپلنت دیجیتال در کرج

ایمپلنت دیجیتال در کرج


ایمپلنت دیجیتال چیست؟ آیا می خواهید ایمپلنت دیجیتال در کرج انجام دهید؟ آیا یک کلینیک مناسب برای ایمپلنت دیجیتال در کرج انتخاب کرده اید؟ با ما در مجموعه دکتر فراز تیموری همراه باشید تا این مساله را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دهیم و شما را با خدمات کلینیک دکتر فراز تیموری آشنا کنیم.

همان طور که می دانید ایمپلنت یکی از روش های جدید برای ترمیم دندان های از دست رفته است که این روش امروزه جایگزین روش های قدیمی ترمیم دندان شده است و در مقایسه با کامپوزیت دندان، لمینت و … جایگاه بهتری را از آن خود کرده است.

با این وجود می توان گفت که متقاضیان استفاده از روش ایمپلنت بسیار زیاد هستند و هموطنان عزیز ما در شهر کرج نیز به دنبال مراکز مناسب برای ایمپلنت دیجیتال می باشند.

فهرست مطالب

ایمپلنت دیجیتال چیست؟

ایمپلنت دیجیتال در حالت کلی همانند ایمپلنت معمولی است و از همان قطعات و اجزا تشکیل شده است. اما در روش ایمپلنت دیجیتال در مقایسه با ایمپلنت معمولی در حین مراحل جراحی از دستگاه های بسیار جدید و پیشرفته ای و نرم افزار های سه بعدی استفاده می شود که این دستگاه ها و نرم افزار ها امکان جراحی به شکل دقیق تری را برای پزشک فراهم می کنند.

در نتیجه دقت و نتیجه حاصل از ایمپلنت دیجیتال در مقایسه با ایمپلنت معمولی بسیار بالا تر است و از این رو طرفداران این روش بسیار بیشتر هستند و پزشکان نیز این روش را بیشتر از سایر روش ها به بیماران خود توصیه می کنند.

مزایای ایمپلنت دیجیتال در کرج چیست؟

استفاده از روش ایمپلنت دیجیتال دارای مزایای بسیار زیادی است که مهم ترین مزایای آن از قبیل زیر هستند:

  • افزایش میزان دوام و ماندگاری ایمپلنت
  • کاهش میزان درد و خونریزی و جراحت در حین جراحی
  • کاهش عوارض ناشی از قرار گرفتن پایه ایمپلنت در استخوان فک
  • افزایش یافتن میزان دقت پزشک در حین جراحی ایمپلنت دیجیتال
  • افزایش زیبایی و میزان طبیعی بودن دندان های ایمپلنت شده با استفاده از این روش
  • و…

 

ایمپلنت دیجیتال در کرج

 

بهترین کلینیک ایمپلنت دیجیتال در کرج

با وجود مزایایی که ایمپلنت دیجیتال با خود به همراه دارد، عده بسیاری از هموطنان در کرج مایل به استفاده از این روش برای ترمیم دندان های خود هستند. بنابراین باید کلینیک های مجهز و کافی در کرج وجود داشته باشد که ایمپلنت دیجیتال را برای هموطنان عزیز ما انجام دهد.

یکی از بهترین مراکز در خصوص این روش را می توان کلینیک دکتر فراز تیموری در نظر گرفت که یک مجموعه بسیار حرفه ای و تخصصی در زمینه ایمپلنت دیجیتال و معمولی است و زیر نظر پزشک متخصص ایمپلنت ( دکتر فراز تیموری ) اداره می شود.

کلینیک دندانپزشکی در کرج واقع شده است و همه عزیزان در شهر کرج می توانند به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات این کلینیک بهره مند گردند.

سایر خدمات کلینیک دکتر فراز تیموری

مجموعه دکتر فراز تیموری علاوه بر ایمپلنت دیجیتال خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که عبارتند از:

  • کامپوزیت
  • دندانپزشکی کودکان
  • سفید کردن دندان ها و یا بلیچینگ
  • اینترنال بلیچینگ
  • لمینت ونیر
  • جرم گیری دندان ها
  • جراحی لثه
  • کامپوزیت فیسینگ
  • جراحی لثه

هزینه ایمپلنت دیجیتال در کرج چه قدر است؟

در رابطه با هزینه مورد نیاز برای ترمیم دندان ها به روش ایمپلنت دیجیتال در کرج باید بگوییم که هزینه مورد نیاز برای این کار در کرج را زمانی می توان تعیین کرد که مسائل موثر در هزینه این کار مشخص شوند.

به عبارت دیگر باید گفت که هزینه این کار برای افراد مختلف با هم یکسان نیست و شرایط افراد به میزان بسیار زیادی در هزینه موثر واقع می گردد.

فاکتورهای موثر در هزینه ایمپلنت دیجیتال در کرج

از اصلی ترین مسائل و فاکتورهایی که در هزینه ایمپلنت دیجیتال در کرج موثر هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد دندان هایی که باید ایمپلنت شوند

همان طور که می دانید از ایمپلنت می توان برای تعداد متفاوتی از دندان ها استفاده کرد و هر چه تعداد دندان هایی که باید به روش ایمپلنت ترمیم شوند، افزایش پیدا کند، هزینه انجام این کار نیز بیشتر خواهد شد.

بنابراین برای تعیین هزینه لازم برای انجام این کار باید در ابتدا در نظر بگیرید که چه تعداد از دندان های خود را می خواهید ایمپلنت کنید.

دستمزد متخصص ایمپلنت

متخصصینی که امور مربوط به ایمپلنت را برای بیماران انجام می دهند از دستمزد متفاوتی برخوردار هستند. معمولا دستمزد پزشکان در این زمینه بر اساس مهارت و تجربه و تخصص پزشکان تعیین می شود.

کلینیک دنداپزشکی

علاوه بر پزشک، کلینیک دندانپزشکی نیز در هزینه موثر واقع می شود. زیرا تجهیزات و خدماتی که هر کلینیک در این زمینه ارائه می دهد با کلینیک های دیگر متفاوت است و هر چه شرایط یک کلینیک بهتر باشد، معمولا هزینه انجام امور در آن نیز بالاتر است.

در این خصوص باید اشاره کنیم که مجموعه دکتر فراز تیموری از بهترین کلینیک ها است و با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات به شما کمک می کند که آرامش زیادی در حین مراحل جراحی داشته باشید.

شرایط جسمی متقاضیان ایمپلنت

وضعیت جسمی متقاضیان ایمپلنت را برای تعیین هزینه ایمپلنت دیجیتال در کرج باید در نظر گرفت. زیرا به عنوان مثال: کسانی که دارای مشکلات فک و لثه باشند و شرایط آنها برای ترمیم دندان ها به روش ایمپلنت مساعد نباشد، باید در ابتدا وضعیت فک و لثه آنها تحت درمان قرار بگیرد و سپس برای ترمیم دندان های انها به روش ایمپلنت دیجیتال اقدام شود که این مساله مسلما در هزینه ایمپلنت موثر واقع می شود.

برند و کشور سازنده ایمپلنت

ایمپلنت به واسطه کشور های مختلفی در جهان ساخته می شود که از برند های مختلف ایمپلنت در ایران نیز میتوان استفاده کرد. اما هزینه موردنیاز برای تهیه هر یک از این برند ها متفاوت است و برند های امریکایی و اروپایی در مقایسه با ایمپلنت های ایرانی و چینی قیمت بالاتری دارند.

سخن پایانی

کلینیک ایمپلنت در کرج را برای شما هموطنان عزیزی که قصد دارید در شهر کرج برای ترمیم دندان های خود اقدام کنید، تحت بررسی قرار دادیم. چنانچه می خواهید در مجموعه دکتر فراز تیموری برای انجام این کار اقدام کنید، از طریق تلفن های تماس درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید و برای دریافت نوبت ویزیت اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *