کشیدن دندان عفونی

از شایع ترین درد هایی که افراد آن را تجربه میکنند درد دندان می باشد که ناشی از عفونت می باشد اما این درد دندان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما از شایع ترین نوع درد رسیدن پوسیدگی و عفونت به عصب می باشد  که باید تحت نظر دکتر متخصص ریشه درمان شوند از این رو سوال اینجاست که آیا عصب کشی دندان عفونی و یا کشیدن دندان عفونی انجام می شود؟

عصب کشی دندان

برای عصب کشی دندان عفونی و درمان ریشه، باید دندانپزشک و کلینیک دندانپزشکی معتبری را انتخاب کنید تا بتواند بهترین نتایج را برای درمان شما به همراه داشته باشد در حال حاضر دکتر فراز تیموری یکی از بهترین متخصصین دندانپزشکی در کشور است که میتوانید با خیالی آسوده درمان های خود را به این مرکز بسپارید برای درمان عصب کشی دکتر فراز تیموری  ابتدا با استفاده از ماده بی حس کننده بافت لثه اطراف دندان را بی حس می کند و سپس پوسیدگی های روی دندان مورد نظر را به طور کامل از روی دندان  بر می­ دارد.

پس از آن عفونت های پالپ را به طور کامل تخلیه می کند و کلیه میکروب ها را از بین میبرد و ریشه کاملا تخیلیه خواهد شد. پوسیدگی دندان درجه های متفاوتی را دارد. اگر پوسیدگی بر مینا و عاج دندان باشد معمولا بدون درد بوده و نیازمند درمان سطحی با کامپوزیت است.

اما اگر پوسیدگی گسترش یافته باشد  و وارد پالپ دندان شود فشار به ریشه وارد شده و عصب کشی برای ریشه انجام خواهد شد . و درمان ترمیم و عصب کشی دندان عفونی و درمان ریشه  انجام میشود که در کلینیک دکتر فراز تیموری به راحتی قابل حل می باشد.

همچنین آن دسته از عزیزانی که سوال آیا جراحی لثه درد دارد در ذهنشان است باید بگوییم در صورتیکه در کلینیک دکتر فراز تیموری جراحی لثه خود را انجام دهند بدون درد می باشد.

کشیدن دندان عفونی

علائم پوسیدگی دندان

•  از مهمترین علائم عفونت دندان و پوسیدگی دندان درد های شدید دندان پس از خوردن غذاهای سفت
  • درد ناگهانی دندان و همچنین تیر کشیدن دندان هنگام خوردن غذا، آب و یا نوشیدنی خیلی سرد یا خیلی گرم
  • درد های غیر قابل تحمکل دندانی و تیر کشیدن دندان بدون علت و یا درد های طولانی مدت دندان.
  • سیاه شدن دندان و ایجاد سوراخ های عمیق روی دندان آسیب دیده. و یا حتی ریختگی دیواره های دندان که درد های شدید و عفونت را به همراه راد و دارای بوی بد می باشد
  • لق شدن دندان در هنگام رسیدن پوسیدگی به ریشه دندان.
  • ورم کردن صورت و یا لثه، به علت افزایش عفونت دندان پوسیده

عصب کشی دندان عفونی ممکن است ؟

عصب کشی دندان عفونی انجام نمیشود و افراد در صورت عفونت دندان خود باید به دندانپزشک مراجعه کنند و با تجویز  داروهای مورد نیاز عفونت را از بین ببرند و سپس درمان عصب کشی بر روی دندان فرد انجام شود که دکتر فراز تیموری با تجویزی صحیح میتواند به رفع هر چه زودتر عفونت کمک کند و درمان عصب کشی را برای دندان فرد انجام دهد.