جراحی لثه در کرج

به طور کلی جراحی لثه برای حذف و ترمیم آسیب های لثه ایی به وجود می آید و از آسیب رسیدن به دیگر نقاط لثه و در نهایت آسیب به دندان ها جلوگیری میکند . جراحی لثه در کرج ، به منظور محافظت و جلوگیری از آسیب به دندان ها ایجاد میشود و هدف اصلی در جراحی لثه سلامت دندان ها می باشد در جراحی لثه در کرج متخصص ، لثه را پاک و جرمگیری میکند و تمام پلاک و تار تار را بر لثه را از بین میبرد و در موارد جدی تر لثه ی سطح ریشه دندان را نیز تمیز نموده و ریشه دندان را نیز جرمگیری میکند و تمام پلاک و تارتار را از بین میبرد تا استخوان دندان هیچ آسیبی نبیند و آسیب های احتمالی به استخوان دندان جلوگیری می کند .
هدف اصلی از جراحی لثه در کرج ، سالم نگه داشتن دندان ها می باشد و برای بازسازی استخوان ها و بافت های آسیب دیده استفاده میشود .به طور کلی افرادی که دارای بیمای های یپریودنت و یا ورم لثه باشند باید جراحی لثه انجام دهند ، ورم لثه موجب خونریزی و تورم دردناک لثه میشود که بسیار آزار بخش است و پریودنت بیماری شدید لثه است که تورم های شدید را در پی دارد و سبب جا شدن لثه از دندان شده و موجب جای خالی برلثه شده و سب باکتری و تارتار بر حفره ها میشود که تحلیل استخوان لثه را درپی دارد و حتما باید جراحی لثه صورت گیرد .

جراحی لثه در کرج

جراحی لثه در کرج ، به منظور رفع هرگونه آسیب و عفونت بر لثه ایجاد میشود و موجب تغییر شکل دادن استخوان فک میشود که امکان ایجاد باکتری و عفونت را از بین میبرد و از ایجاد آسیب به دندان ها جلوگیری میکند . جراحی لثه در کرج ، برای کاهش فاصله ی لثه بین دندان ها نیز استفاده میشود که مثلث سیاه نام دارد .
به طور کلی افراد سیگاری ، دیابتی ، زنانی که مشکلات هورمونی دارند ، افرادی که بیماری های خاص مانند ایدز دارند زودتر و بیشتر نسبت به سایر افراد به مشکلات لثه ایی دچار میشوند به دلیل اینکه عفونت را زودتر به خود جذب میکنند بنابراین این افراد حتما به جراحی لثه احتیاج پیدا میکنند که توسط جراجی لثه در کرج با کمترین زمان ممکن و کمترین احساس درد برای این افراد با بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی روز دنیا جراحی لثه را انجام می دهد .

روش های جراحی لثه در کرج

روش های جراحی در کرج ، متفاوت می باشد که این روش ها عبارتند از :

فلپ لثه

گاهی لثه بر روی دندان رشد اضافی میکند که سبب آزار و اذیت زیاد فرد خصوصا در هنگام جویدن غذا میشود که توسط فلاپ لثه در جراحی لثه در کرج انجام میشود و لثه ی اضافی را حذف و ترمیم می کند .

جراحی ترمیم پلاستیک لثه

در مواری ، لثه از سطح دندان کنار رفته و سبب آسیب رسیدن به دندان و عفونت سریعتر به دندان ها میشود که با جراحی لثه در کرج از طریق استفاده از جراحی ترمیم پلاستیک لثه ، بافت سقف دهان را بر محل مورد نظر پیوند میکنند و محل را ترمیم نموده و حل می کنند .

لیزر تراپی

لیزر تراپی ، روشی است که در جراحی لثه در کرج کاربرد فراوان دارد زیرا این روش تمامی مراحل جراحی لثه را انجام میدهد بدون اینکه کوچکترین درد و آسیبی به محل ایجاد کند ، لیزر از طریق اشعه ی نوری خود قادر است تمامی مراحل جراحی لثه را انجام دهد بدون اینکه دردی برای فرد ایجاد کند و سریعترین زمان را برای درمان به خود اختصاص داده است .

هزینه جراحی لثه در کرج

جراحی لثه در کرج ، هزینه ایی مناسبی به خود اختصاص داده است به طور کلی هزینه ی جراحی لثه بسته به نوع بیماری ، شدت بیماری و روش استفاده شده برای درمان می باشد زیرا هر روش هزینه ی مجزایی به خود اختصاص داده است . اطلاع از هزینه ی دقیق جراحی لثه در کرج توسط مراجعه و معاینه ، متخصص مربوطه امکان پذیر است .

شما عزیزان میتوانید جهت نوبت دهی و مشاوره با شماره تماس 02632528628 تماس حاصل کرده و یا با شماره 09128001870 در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید