دندانپزشکی در کرج

دندانپزشکی در کرج


دندانپزشکی در کرج کلیه خدمات دندان و لثه را از قبیل : درمان پوسیدگی ، پرکردن دندان ها ، ترمیم دندان ها ، ایمپلنت ، لمینت ، ارتدنسی ، زیبایی دندان ها ، بستن فضا های بین دندانی ، جراحی دندان های نهفته ، جرمگیری دندان ها ، اصلاح خط لبخند گذاشتن پروتز های محرک ، ترمیم دندان با لیزر ، جراحی لثه و …. را با بهترین کیفیت و خدمات روز دنیا ، به همراه بهترین متخصصین کشور ارائه می دهد.
علاوه بر این دندانپزشکی در کرج ، کلیه خدمات هم به روش لیزر هم به روش سنتی را نیز اجرا خواهد شد.

دندانپزشکی در کرج ، دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشد و با رعایت تمامی نکات استاندارد دندانپزشکی توانسته است جزء بهترین دندانپزشکی های کشور قرار گیرد.

فهرست مطالب

چرا دندانپزشکی در کرج

 

دندانپزشکی با لیزر در کرج  مفتخر است کلیه ی خدمات را بالاترین تجهیزات روز دنیا و بدون بروز کوچکترین آسیبی به افراد ارائه دهد.
یکی از مشکلاتی که افراد را در زمینه ی دندانپزشکی دنبال می کند ترس از دندانپزشکی می باشد که با رفتار های غلط دندانپزشک در دوران کودکی و یا صدا و درد های ناشی از ابراز دندانپزشکی که افراد متحمل میشوند به وجود آمده موجب ترس آنان میگردد.

نکته ی مهم بعدی ،تجهیزات دندانپزشکی می باشد که خوشبختانه با پیشرفت علم این مسئله روز به روز رو به پیشرفت و تکامل می رود دندانپزشکی در کرج ، مفتخر است با دارا بودن بالاترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا ، درمانی با کمترین درد و بدور از صداهای وهم آور را برای بیماران عزیز اجرا کند .
لازم به ذکر است دندانپزشکی کلیه خدمات دندانپزشکی و جراحی لثه در کرج را قادر است به واسطه ی لیزر درمانی انجام دهد ، روشی که بدور از درد ، خونریزی ، و صدا می باشد و بیمار درمانی بدون دردسر را در کمترین زمان ممکن تجربه می کند.

 

خدمات دندانپزشکی در کرج

 

دندانپزشکی در کرج ، دارای کلینیکی زیبا ، مجهز به بهترین و جدیدترین متد روز دنیا بوده که با ظاهر عالی خود آرامش را به بیماران خود تلقین می کند ، این کلینیک فضایی آرام را در اختیار مراجعین عزیز قرار میدهد و تا حد محدودی بیمار را در روز میپزیرد و این نکته باعث میشود تا بیماران برای درمان انتظار را تحمل نکند و به این طریق استرس و اضطراب از مراجعین زدوده خواهد شد.

از مهم ترین نکات دندانپزشکی در کرج ، میتوان به این نکته مهم توجه کرد ، که این کلینیک با توجه به امتیاز های مثبت در خود و همچنین قرار داشتن در لیست بهترین های ایران قیمت بسیار مناسب را در مقابل کیفیت و خدمات عالی قرار داده است و با این کار سبب رضایت دو چندان مراجعین محترم قرار گرفته است.
به طور کلی اطلاع از هزینه هر نوع درمانی در جلسه ی مشاوره با معاینه دندانپزشک و متخصص جراح لثه ، به اطلاع بیمار می رسد .در ادامه به بررسی برخی از خدمات در این مجموعه میپردازیم :

 

دندانپزشکی در کرج

ایمپلنت ، کاشت دندان

 

ایمپلنت ها پایه هایی از جنس تیتانیوم خالص هستند که درون استخوان فک کاشته می شود و به عنوان ریشه دندان جهت نگهداری روکش هایی که جایگزین تاج دندان می شوند استفاده خواهند شد و استحکام دندان ها را بر عهده دارند . پس از این که ایمپلنت کاشته شده در استخوان محکم شدند و جوش خوردگی آن ها کامل شد ، دندانهای جدید روی این ریشه ها نصب خواهند شد .

درواقع روکش ها بطور ثابت توسط چسب های دندانپزشکی به ایمپلنت چسبانده می شوند و از هر نظر شبیه به دندانهای طبیعی هستند و استحکام و کارکردی مشابه با دندان های طبیعی دارند.

 

پروتز دندان

 

پروتز دندان نیز یکی از خدمات انجام شده در دندانپزشکی های تخصصی می باشد که این درمان در اصطلاح به معنی دندان مصنوعی یا تعویض دندان است که انواع مختلفی دارند، روکش های ساده برای ترمیم یک دندان خواهد بود و همچنین پروتزهای کامل دندان که دندان مصنوعی نامیده می شوند، جزو پروتز های دندان هستند ، دندان پزشکان به دلایل زیبایی یا پزشکی پروتز دندان متحرک و ثابت را تجویز می کنند.

 

دندانپزشکی کامپوزیت دندان در کرج

 

کامپوزیت یک ماده خمیری بوده که شبیه مواد مورد استفاده برای پر کردن دندان ها می باشد. این مواد بسیار همرنگ دندان ها است و بصورت یک لایه نازک بر روی سطح دندان قرار می گیرد. برای سخت و سفت کردن این ماده دندانپزشک عالی در کرج به کمک نور آبی بر سطح دندان می تاباند.

کامپوزیت بسته به تعداد و اندازه های آن در دسته های مختلف قرار می گیرد که در همه انواع باید مراقبت های کامپوزیت دندان را رعایت کرد، این دسته ها شامل موارد زیر است:

 

  • کامپوزیت از نوع هیبرید: چنانچه فرد بخواهد دندان های خلفی را کامپوزیت کند بایستی از کامپوزیت هیبرید استفاده کند.

 

  • کامپوزیت از نوع میکروفیلد: برای ترمیم و اصطلاح دندان های جلویی که به نوعی دندان های زیبایی تعریف شده است، از کامپوزیت میکروفیلد استفاده می شود. این نوع از ذرات ریز و مستحکم تشکیل شده است که از پس از پالیش شاهد سطحی صاف و براق خواهید بود. هر چه سطح صاف تر باشد بدون شک رنگ گرفتن آن و نیاز به پالیش مجدد نیز کمتر خواهد بود.

 

  • کامپوزیت از نوع نانوفیلد: دندانپزشک با کمک کامپوزیت دندان در کرج استحکام و زیبایی را همزمان برای ترمیم دندان ها انجام می دهد.

 

  • کامپوزیت از نوع IPS: ای پی اس جزو کامپوزیت های جدید از جنس سرامیکی می باشد. بهره بردن از سرامیک باعث شده است که ثبات رنگ و استحکام به طور چشمگیری بالا رود و ظاهر آن را به لمینت سرامیکی بسیار شبیه کند.

 

بلیچینگ دندان

 

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان باعث رفع بدرنگی ها و رنگدانه هایی می شود که به مرور زمان مسبب تغییر رنگ دندان ها شده و حتی ید رنگی های ژنتیکی را بر طرف کرده و دندان ها را سفید می کند. البته باید خاطر نشان کرد که علاوه بر بلیچینگ دندانپزشک عالی در کرج لمینت دندان را برای سفید کردن دندان ها استفاده می کنند.

 

باندینگ دندان

 

دندان هایی که توسط دندانپزشک در کرج پر شده، اما خالی شده باشد نیاز به ترمیم دوباره خواهد داشت. علاوه بر این لب پریدگی و یا شکستگی باعث رجوع شما به دندانپزشکی در شهر کرج می شود. استفاده از باندینگ دندان یکی از روش های ترمیم دندانی می باشد که توسط آن دندان ها پر شده و به لایه های مینای دندان نفوذ نموده و بخش های خالی دندان پر می شود. جنس باندینگ از نوع کامپوزیت می باشد که در کمترین زمان ممکن به دندان می چسبد. رنگ آن از نوع رنگ دندان انتخاب شده و همین همرنگی باعث می شود که کمتر کسی متوجه وجود آن ها در دهان شود.

 

کشیدن دندان

 

کشیدن دندان و یا جدا کردن کامل دندان از استخوان فک جزو آخرین مرحله و تصمیم دندانپزشک در کرج می باشد. زمانی که آسیب چنان عمیق باشد که دیگر راه چاره ای نماند دندانپزشک اقدام به کشیدن دندان خواهد کرد. علاوه برآن شیمی درمانی سرو گردن، پوسیدگی شدید دندان نیز دیگر دلایل کشیدن دندان می باشد. اما این را نیز در نظر بگیرید که تنها صدمه و آسیب دلیل کشیدن دندان نیست بلکه اقدام به ارتودنسی فرد را مجبور به کشیدن دندان می کند.

 

دندانپزشکی کودکان در کرج

 

دندان های شیری برای کودکان اهمیت ویژه ای دارد و یک اصل مهم در سلامت دندان های دائمی آن ها می باشد . دندان های شیری به دلیل آنکه نقش موثر و اصلی در جویدن غذا ، درست حرف زدن و تلفظ صحیح کلمات دارد می تواند پر اهمیت عنوان شوند و از این سو سلامت هاضمه و . . . را نیز بهخود اختصاص خواهند داد . در دندانپزشکی کودکان تمام خدمات مربوط به دندان های شیری برای سلامت آن ها ارئه می گردد.

از جمله این خدمات عصب کشی دندان های شیری ، روکش دندان های شیری ، ترمیم دندان های شیری ،فلوراید تراپی و… انجام می گردد .دندانپزشکی اطفال مخصوص برای کودکان از زمان تولد تا نوجوانی است و مراجعه به دندانپزشکی کودکان می تواند سلامت دندان های کودک را تضمین کند.

توصیه میشود تا والدین از همان ابتدای رویش دندان ها ، دندان های کودک خود را برای بررسی وضعیت سلامت و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها نزد دندانپزشکی اطفال ببرند و از کوچکترین مشکل در لثه و دندان کودکان خود غافل نگردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *