هزینه ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان


ایمپلنت دندان پیچی به جنس تیتانیوم می باشد که از طریق برش لثه وارد استخوان فک شده و بر درون آن نصب می شود که در این حالت ایمپلنت به عنوان ریشه دندان عمل خواهد کرد و سپس تاج دندان بر روی آن نصب خواهد شد .
با توجه به رضایت افراد از این روش و استقبال متقاضیان ، این سوال برای افراد علاقه مند به وجود می آید که هزینه ایمپلنت دندان چقدر است ؟ که در ادامه مطلب به این موضوع اشاره میکنیم .

 

فهرست مطالب

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است ؟

 

هزینه ایمپلنت بستگی به شرایط دندان و فک بیمار دارد که وضعیت استخوان دندان و فک فرد چگونه باشد همچنین عواملی مانند جنس نوع برند ایمپلنت ، نوع پروتز بر قیمت کاملا تاثیر گذار می باشد .

پروتز ها به صورت ثابت و یا متغیر موجود می باشند که بعد از جایگذاری پیچ بر روی آن نصب می شوند تا مانع از حرکت اضافی و مشکل در جوش خوردگی ایمپلنت با استخوان دندان شوند و همین موضوع بر قیمت اثر خواهد گذاشت چرا که قیمت پروتز های ثابت و متغیر در تفاوت می باشند .

شما عزیزان باید به این نکته توجه داشته باشید ، هزینه ایمپلنت دندان در دندانپزشکی نسبت به سایر خدمات انجام گرفته شده در دندانپزشکی بیشتر می باشد و دلیل آن پیچیدگی های زیاد درمان ، دستمزد دندانپزشک و دندانپزشکی ، بالا بودن قیمت های ابزار درمان ، هزینه متریال ها و تفاوت قیمت در نوع جنس ها و برند ها سبب بالا بودن هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی می شود

 

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپبنت دندان ارزان

 

شاید شما نیز به عنوان ایمپلنت ارزان برخورد کرده باشید و هزینه ی بسیار پایین آن به گوش شما نیز خورده باشد که نا خود آگاه افراد را به سمت خود جلب میکند اما متاستفانه استفاده از ایمپلنت های ارزان قیمت موجب عوارض جبران ناپذیری در افراد می شود .

متاستفانه این تبلیغات میتوانند افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده و موجب آسیب بسیار شدید در لثه و فک افراد شوند ایمپلنت و پروتز همگی دارای جنس های مختلف و برند های مخصوص می باشند که از کشور های مختلف در دسترس هستند و مشخص است که ایمپلنت ها و ابزار بسیار ارزان کیفیت بسیار پایینی را به خود اختصاص داده اند که استفاده از آن ها علاوه بر ایجاد نتیجه ایی بد در افراد موجب آسیب های شدید تر در آن ها میشود .

برای انتخاب نوع برند ایمپلنت و پروتز متخصص با توجه شرایط فک فرد ، شرایط استخوان و نوع سینوس ها را بررسی کرده و متناسب با آن بهترین گزینه را برای شخص انتخاب میکند تا فرد بهترین نتیجه را از آن دریافت نماید .
بنابراین باید توجه داشته باشید که قیمت تنها یک فاکتور در درمان شما می باشد و شما باید برای سلامتی و داشتن نتیجه عالی ارزش بالایی را قائل باشید.

 

اطلاع از هزینه ایمپلنت دندان

 

برای اینکه فرد از هزینه دقیق درمان ایمپلنت خود با خبر باشد باید به دندانپزشک مورد نظر خود مراجعه نماید تا متخصص با توجه به شرایط فرد و پیشبینی پیشروی نوع درمان آن هزینه را برای فرد تعیین کند و شخص تصمیم به اقدام درمان را بگیرد .
تعیین هزینه ایمپلنت دندان : نوع دندان شخص ، موقعیت دندان در فک بالا و یا فک پایین ، جنس و نوع برند ایمپلنت ، جنس و نوع پروتز ، شرایط فکی شخص ، تعداد جلسات شخص برای درمان ، نیازمند بودن به پیوند استخوان فک ، دستمزد دندانپزشک موارد تاثیر گذار می باشند که مورد ارزیابی قرار گرفته و هزینه را مشخص می نمایند .

 

هزینه متناسب ایمپلنت دندان

 

شما در وحله اول باید انتخاب صحیح از متخصص خود داشته باشید و کلینیکی را برگزینید تا علاوه بر مهارت بالا در درمان ، استفاده از ابزار و متریال های درجه یک ، تخصص بالا هزینه متناسب و واقعی را نیز برای شما در نظر بگیرند بنابراین نه پرداخت هزینه های نجومی الزامیست و نه پرداخت هزینه های ارزان ، برای درمانی بی کیفیت پس با انتخابی درست میتوان از این درمان عالی بهره برد و دندان های زیبا و طبیعی را با قدرت تکلم عادی ، قدرت خوردن و جویدن غذا ، هضم و گوارشی درست را در دست داشت .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *