هزینه جراحی لثه برای روکش

افراد زیادی هستند که لبخند لثه ای دارند و از لبخند خود راضی نیستند و این را ضعیفی در زیبایی خود میدانند  در این صورت از طریق جراحی لثه برای روکش میتوانند مشکل خود را برطرف سازند تا از این طریق طول تاج دندان های آن ها  افزایش پیدا کند . معمولا علت لبخند لثه ای طول نا مناسب  دندان می باشد که مقدار زیاد  لثه را می پوشاند اما سوالی که به وجود می آید این است که جراحی لثه چطوریه و  هزینه جراحی لثه برای روکش دندان چقدر است که در ادامه به آن میپردازیم.

جراحی لثه برای روکش

برای جایگذاری و قرار دادن روکش دندان و افزایش طول تاج دندان، قسمتی از لثه برداشته میشود تا از این طریق روکش بتواند به درستی بر روی دندان قرار گیرد.

در جراحی لثه برای روکش، به طور کلی بافت استخوان و لثه اضافی برداشته می شود تا از این طریق  فضای بیشتری از دندان مشخص شود و در هنگام خندیدن و تکلم  لثه ها مشخص نباشند و بیشتر دندانها نمایان شوند . این عمل میتواند  برای یک دندان یا کلیه دندان های جلو انجام شود تا لبخند لثه ای درمان شود. این درمان نیازمند ظرافت بالایی می باشد در این صورت بهتر است به هر کلینیکی اعتماد نشود یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی برای جراحی لثه با لیزر ، دکتر فراز تیموری می باشد که بهترین جراح لثه برای ایمپلنت دندان در تهران و کرج است

نحوه جراحی لثه برای روکش

در جراحی لثه در کرج از  بی حسی موضعی  استفاده می شود.  که ممکن است پس از رفع اثر بی حسی، مقداری درد قابل احساس باشد که برای رفع ای درد . دکتر فراز تیموری  اقدام به  تجویز مسکن و دهانشویه را برای تسکین درد میکند .

جراحی لثه برای روکش دندان مانند هر درمان دیگری هزینه هایی را به همراه دارد اما انجام این درمان در مطب دکتر فراز تیموری هزینه زیادی را بر  مشتریان وارد نخواهد کرد و عزیزان نگرانی را از این بابت نداشته باشند .

هزینه جراحی لثه برای روکش

روکش دندان  درمانی برای رفع نقص دندان هایی با تاج های پوسیده ، خراب و یا آسیب دیده می باشند که  جراحی روکش  برای رفع آسیب های لثه انجام میشود  اما با توجه به آسیب داشتن لثه ، مقدار آسیب داشتن لثه و نوع آسیب آن ، نحوه درمان جراحی لثه بر هزینه دخالت داشته و آن را متغیر می سازد اما به طور کل هزینه جراحی لثه با لیزر در این مرکز بسیار مقرون به صرفه بوده و عزیزان میتوانند از آن استفاده نمایند.