ایمپلنت با بیمه دانا

شرایط استفاده از ایمپلنت با بیمه دانا، فقط مختص افرادی است که بیمه گروهی تکمیلی دانا را داشته باشند. افراد دارای بیمه دانا برایشان سوال پیش بیاید که آیا با بیمه دانا می‌توان خدمات ایمپلنت انجام داد؟

افرادی که به دلیل عدم رسیدگی و رعایت بهداشت دهان و دندان، دندانهای خود را از دست می‌دهند، باید به وسیله جراحی ایمپلنت دندانهای خود را درمان کنند اما متاسفانه به دلیل اینکه ایمپلنت هزینه بالایی دارد، این کار را برای بسیاری را از مردم مشکل کرده است.

شرکت بیمه دانا برای این‌گونه  افراد تدابیری اندیشیده و با دندانپزشکی های طرف قرارداد خود از جمله مطب دکتر فراز تیموری خدمات دندانپزشکی را به صورت رایگان در اختیار بیماران قرارداده است. در ادامه مقاله شما را شرایط و مراحل استفاده از بیمه دانا برای انجام عمل ایمپلنت افراد آشنا می‌کنیم.

فهرست مطالب

ایمپلنت با بیمه دانا به چه صورت است؟

بیمه دانا یکی دیگر از بیمه های تکمیلی می‌باشد که تعدادی از خدمات درمانی دندانپزشکی مانند پرکردن، کشیدن و جرم گیری دندان، عصب کشی، عکس رادیوگرافی دندان  را با مراکز درمانی طرف قرارداد خود تقبل می‌کند ولی متاسفانه افرادی که به صورت انفرادی از بیمه تکمیلی دانا استفاده می‌کنند، مجاز به استفاده از خدمات ایمپلنت با بیمه تکمیلی دانا نیستند و باید شرایط آن را داشته باشند.

تنها شرایط استفاده از خدمات ایمپلنت با بیمه دانا، مخصوص کارمندانی که از طرف ارگان یا شرکت محل کار خود بیمه تکمیلی گروهی برای آنها درنظر گرفته اند، در این‌صورت بیمه دانا انجام عمل جراحی ایمپلنت این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این‌گونه افراد ،باید به مطب و کلینیک‌های دندان‌پزشکی طرف قرارداد با بیمه دانا از جمله مطب دکتر فراز تیموری مراجعه کنند و عمل جراحی ایمپلنت خود و خانواده‌های خودشان را انجام دهند.

لازم به ذکر است که، شرکت بیمه دانا تمام هزینه درمان خدمات ایمپلنت، را تقبل نمی‌کند و فقط بخشی کوچک یا نصف هزینه درمان را قبول می‌کند.

شرایط استفاده از ایمپلنت با بیمه دانا

شرایط استفاده از خدمات ایمپلنت با بیمه تکمیلی دانا

افرادی که می‌خواهند برای انجام عمل ایمپلنت خود از بیمه تکمیلی دانا استفاده کنند، باید شرایط و ویژگی‌های مورد تایید شرکت را داشته باشند که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • فرد باید توسط محل کارش، بیمه تکمیلی و گروهی دانا را داشته باشد.
  • برای استفاده از خدمات ایمپلنت بیمه دانا باید معرفی نامه از شرکت بیمه تهیه کند و فقط باید به مراکز درمانی دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دانا مراجعه کند.
  •  دندان‌های خود را از دست داده باشد.
  • استخوان فک و لثه سالم و مجکمی داشته باشد تا پزشک متخصص بتواند پایه‌های ایمپلنت را روی آن‌ها متصل کند.
  • بیمار باید در طول درمان تمام جلسات درمان را به طور مرتب و منظم به پزشک متخصص مراجعه کند و تا انتهای طول درمان تحت نظر پزشک باشد.

تعرفه دندانپزشکی بیمه تکمیلی دانا

تعرفه‌های دندانپزشکی برای عمل جراحی ایمپلنت هر ساله تغییر می‌کند، ولی به‌ صورت کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • نوع ایمپلنت
  • مقدار پایه‌های ایمپلنت
  • نوع مواد به کار رفته شده
  • نوع و شدت آسیب دندان
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک‌های دندان‌پزشکی
  • تعداد جلسات درمان

سخن پایانی

در این مقاله در مورد هزینه و شرایط استفاده از بیمه دانا اطلاعات کاملی کسب کردید و در مورد مشکل هزینه بالای ایمپلنت راه حلی در اختیار شما قرار دادیم.

مطب دکتر فراز تیموری یکی از بهترین مراکز درمانی دندانپزشکی می‌باشد، که در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انواع حدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی از جمله درمان بیماری های لثه و جراحی  ایمپلنت با انواع بیمه های تکمیلی و بانکی انجام می‌دهند.

افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی و گروهی دانا هستند برای انجام عمل جراحی  ایمپلنت خود می‌تواند به مطب دکتر فراز تیموری مراجعه کنند.

سوالات متداول

  1. بیمه دانا هزینه ایمپلنت را با چه شرایطی قبول می‎کند؟
    کارمندانی که توسط ارگان و شرکت های محل کار خود بیمه تکمیلی گروهی برای آنها درنظر بگیرند.
  2. هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی گروهی دانا چقدر است؟
    بیمه تکمیلی گروهی دانا تنها بخش کوچک یا نصف هزینه درمان ایمپلنت را تقبل میکند.
  3. بیمه تکمیلی دانا چه خدمات دندانپزشکی را تقبل میکند؟
    افرادی که بیمه تکمیلی انفرادی دارد فقط می‌توانند از خدمات دندان‌پزشکی عصب کشی، جرم گیری، پرکردن و کشیدن دندان، عکس های رادیوگرافی دندان از بیمه تکمیلی دانا استفاده کنند.
  4. تعرفه دندانپزشکی بیمه تکمیلی دانا برای عمل جراحی ایمپلنت چقدر است؟
    رنج قیمت 6 تا 8 میلیون
  5. تعرفه دندانپزشکی بیمه تکمیلی دانا، به چه عواملی بستگی دارد؟
    نوع و مقدار پایه‌های ایمپلنت، مواد بکار رفته شده، نوع و شدت آسیب دندان‌ها، تعداد جلسات درمان، موقعیت جغرافیایی دندان‌پزشکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *